Porod miminka koncem pánevním - zadečkem napřed

zobrazeno 4802×

Vložil(a): Alexandra, 1. 2. 2015 0.49

Maminky, rodila jste některá přirozenou cestou miminko, které šlo zadeckem napřed? Me se holčička na poslední chvíli otočila, což jsem az do přijmu v porodnici nevěděla. Na porod jsem se těšila (asi jsem divná, ale je to tak). Tak jsem se s lékaři domluvila na přirozeném porodu, i když při poloze miminka koncem pánevnim většina maminek jde rovnou na císařský řez. Jenže jsem se ani po 17ti hodinách kontrakcí dostatečně neotevírala (hlavička by cestu otevřela snáz), tak jsem musela nakonec na císaře.

Sdílejte:   | 
2

Nenašli jste diskuzi, kterou jste hledali? Přidejte ji

Pro přidání příspěvku je nutné se přihlásit nebo zaregistrovat.

Žofinka

Žofinka, 8. 1. 2018, 12.26

nerodila a sama nevím, zda bych si na to troufla

Mygara

Mygara, 14. 8. 2017, 12.00

já ne, ale některé porodnice jsou tomu přístupné, pokud to psycická i fyzická stránka dovolí, jen ne u prvorodiček

k.o.r.i.n.e.k

k.o.r.i.n.e.k, 12. 12. 2016, 22.25

U nás v porodnici běžně rodí koncem pánevním a prý bez potíží

Fuga

Fuga, 21. 11. 2016, 9.16

hlavně že vše dobře dopadlo a malá je zdravá.

Minnie, 23. 3. 2016, 16.31

Tohle dilema jsem řešila, mladší dcera se až do 38. týdne ne a ne otočit. Kdyby byla první dítě, dali by mě prý na císaře hned, u druhého si budu moci vybrat. Zvažovala jsem všechna pro a proti a zkrátka se nemohla rozhodnout. Co nocí jsem probrečela . Císaře jsem se bála kvůli narkóze a taky že bych se nemohla o miminko hned starat, jizva by určitě bolela a domů by jsme šly taky dýl. Chtěla jsem teda zkusit porodit přirozeně, ale tchyně rodila koncem pánevním přítele a málem vykrvácela. Měla ho jako první dítě, narozen v 7. měsíci a císaře ji nikdo nedal i když čas byl... Jak já si přála ať se dcerka umoudří. Cvičila jsem kočičí hřbety, nevím jestli pomohly ale nakonec si naštěstí dala říct a otočila se hlavičkou dolů.

Pajinka85, 6. 12. 2015, 22.18