Nošení dětí

zobrazeno 2687×

Vložil(a): Agomila, 28. 11. 2015 20.34

Ahoj maminky, chci se zeptat těch z vás, co mají zkušenosti s nošením miminek - je lepší šátek nebo nosítko a proč? A od jakého věku dítěte nosit? Jsem úplný začátečník, vlastním jen kočárek, ale nošení mne zaujalo. Dceři jsou 3 měsíce. Předem díky za všechny informace!

Sdílejte:   | 
2

Nenašli jste diskuzi, kterou jste hledali? Přidejte ji

Pro přidání příspěvku je nutné se přihlásit nebo zaregistrovat.

Andrea Poliaková, 18. 6. 2022, 14.21

Ahoj, ja jsem nosila od narození v šátku a cca od 1 měsíce v Rischino Flexible obě děti a byla jsem moc spokojená. Je to praktické, máme psy, takže jsem proste musela do terénu.

Mygara

Mygara, 18. 1. 2018, 19.18

osobně nosítko, lépe se mi nasazuje, je to rychlejší

baru86

baru86, 20. 5. 2017, 16.37

Zkoušela jsem pružný šátek, to mi moc nešlo uvázat, ve čtyřech měsících jsme přešli na nosítko Kibi a supr.

Pavla T., 2. 3. 2017, 16.27

Za mě manduca! Nastavitelná pro kohokoli....Na dovci jsem nosila ja, táta, babi i děda 😉 Dítě max. spokojené a já taky. 3mesični miminko do manduky dat můžete.

k.o.r.i.n.e.k

k.o.r.i.n.e.k, 6. 12. 2016, 17.30

Já jsem se bála úvazů, tak jsem si nechala ušít nosítko a spokojenost

Fuga

Fuga, 29. 11. 2016, 9.07

já mám manducu, protože manžela bych do šátku neuvrtala a malý je spokojený

mckvak, 4. 12. 2015, 14.00

PResne tak, kazdy je jiny. NAse mala satek odmitala, hrozne v nem jecela, Tak jsme si pujcili nositko az kdyz mela pul roku. A to se ji libilo. Mela rozhled, Ted uz jen cekame na to az nam prijde to nase objednane.

Zuzka Čtvrtečková, 30. 11. 2015, 9.14

Přesně nad tímhle váhám, čekám druhé, tak by pro mě bylo jednodušší cestování. Na druhou stranu se těším, až budu jezdit s kočárkem, má to pro mě neuvěřitelné kouzlo, zvlášť u těch nejmenších miminek. Navíc mimčo se narodí na zimu a tím pádem bych potřebovala nějakou bundu přes šátek nebo nosítko a ty jsou dost drahé.

Minnie, 29. 11. 2015, 18.56