Pláč po očkování

zobrazeno 143×

Vložil(a): Jarka mmm, 1. 9. 2017 17.42

Na dotaz odpovídá Petra Blechová (altere)

Dobrý den,synek (4m) je pět dní po očkování a od té doby brečí mnohem víc,než dříve. Pokud je ro reakce na očkování,dá se to něčím zmírnit? Děkuji mnohokrát.

Sdílejte:   | 
0

Máte dotaz na odborníka z této poradny? Zeptejte se

altere , 1. 9. 2017, 20.37

Určitě, okamžitě nasaďte očkovací nosody. Tzn. homeopatikum vyrobené přímo z dané očkovací vakcíny. V potenci 30, 200 a 1M. Pokud je budete chtít poslat, kontaktujte mě na 777101513. Hezký den, Petra Blechová

Jarka mmm , 1. 9. 2017, 20.51

Děkuji za radu, poptám se v okolí a kdyžtak Vás kontaktuji. Ještě jednou díky.

Pro přidání dotazu je nutné se přihlásit nebo zaregistrovat.

Naši partneři

© 2013 - 2017 ProMaminky.cz | design and code by Werner Dweight

Tento web používá k poskytování služeb a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. v pořádku více informací