Akné

zobrazeno 5514×

Vložil(a): Anonymní, 31. 3. 2022 12.12

Na dotaz odpovídá Mgr. Jana Ohanková (123homeopatie)

Dobrý den, od mládí se potýkám s akné (krom období kdy jsem brala HA).
Po vysazení jsem vždy měla velice bolestivou menstruaci a celkové hormonální srovnání trvalo dlouho.
Následovalo těhotenství, kdy se akné zase objevilo a nyní se ho nemůžu zbavit. Již rok a čtvrt kojím (ještě nemenstruuji)a mám pocit, že tělo si říká znovu o hormonální srovnání.
Do toho budu státnicovat (takže trochu stres, a převaha chuťí na sladké).
Akné je spíš červené, strupovité, bolestivé (bez hnisu). Celkově se mi zhoršil stav kůže - rozjela se mi pitariaris versicolor (na to konto se hlídám se sacharidama,ale nedaří se mi to podchytit.) Nemáte nějaké doporučení co vyzkoušet, aby to neovlivnilo malého, když ještě kojím? Děkuji a krásný den.K.

Sdílejte:   | 
0

Máte dotaz na odborníka z této poradny? Zeptejte se

123homeopatie , 29. 4. 2022, 14.43

Dobrý den, ano, určitě by byla vhodná konstituční homeopatická léčba u zkušeného homeopata, která by srovnala hormonální nerovnováhu a následně i stav pokožky. Hormonální léčba na kojené děti nemá negativní vliv. Naopak. hezký den J. Ohanková

Pro přidání dotazu je nutné se přihlásit nebo zaregistrovat.

© 2013 - 2024 ProMaminky.cz | design and code by Werner Dweight Solutions

Spravovat souhlas s nastavením osobních údajů