Poševní mikroflóra po antibiotikách

zobrazeno 168×

Vložil(a): Anonymní, 14. 5. 2017 17.39

Na dotaz odpovídá MUDr. Jakub Neumayer (neumayer)

Dobrý den, ráda bych se zeptala, jestli může mít užívání antibiotik vliv na poševní mikroflóru. Antibiotika jsem neměla několik let. Letos už ale 2x a to v únoru na angínu a včera jsem dobrala další na dlouhodobé horečky. Už třetí den mě trápí svědění, pálení a vůbec napuchnutí pochvy. Mohly na to mít antibiotika vliv? A mohu si nějak pomoci sama nějakými krémy apod., nebo je nutné zajít ke gynekologovi? Děkuji za odpověď a přeji hezký den

Sdílejte:   | 
0

Máte dotaz na odborníka z této poradny? Zeptejte se

neumayer , 15. 5. 2017, 8.00

Dobrý den, po užívání antibiotik se může vaginální infekce objevit (typicky kvasinková). O samoléčbu se můžete pokusit (v lékárně vám pravděpodobně nabídnou lék s Clotrimazolem - např. Jenamazol). Po léčbě bych doporučoval užívat probiotika vaginálně (např. Gynocaps 14 dni) i perorálně (např. Apo-Lactobacilus 3 mesice).

Pro přidání dotazu je nutné se přihlásit nebo zaregistrovat.

Naši partneři

© 2013 - 2017 ProMaminky.cz | design and code by Werner Dweight

Tento web používá k poskytování služeb a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. v pořádku více informací