Dotaz

zobrazeno 228×

Vložil(a): Anonymní, 16. 1. 2018 20.15

Na dotaz odpovídá MUDr. Jakub Neumayer (neumayer)

Dobrý den.
Chtela byc se zeptat, od doby co jsem zacala brat antikoncepci (niny mam 4 plato) jsem jeste poradně nemela menstruaci a mam problem se zvětšenými uzlinami v prsu, na vyšetření mi rekli ze se to menši a ze to budem pozorovat.
Ale moje gynekološka rekla ze zmněna antikoncepce neni nutná, ze to neni z prášku ani jedna věc. Děkuji za odpověď

Sdílejte:   | 
0

Máte dotaz na odborníka z této poradny? Zeptejte se

neumayer , 16. 1. 2018, 20.28

Dobrý den, při užívání antikoncepce nemusejí měsíčky chodit vůbec a není to žádný problém (občas je dobré provést těhotenský test). "Uzliny" v prsou také nemusejí být důvodem k vysazení antikoncepce, ale v tomto případě jsou vhodné pravidelné kontroly prsů (hlavně sonograficky).

Pro přidání dotazu je nutné se přihlásit nebo zaregistrovat.

© 2013 - 2019 ProMaminky.cz | design and code by Werner Dweight Solutions

Tento web používá k poskytování služeb a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. v pořádku více informací