Alimenty.....

zobrazeno 2132×

Vložil(a): Lenica, 27. 2. 2015 13.19

Jsem 2,5roku po rozvodu. Bývalý manžel se od té doby nesnažil ani syna vidět. Neplatí na něho ani korunu. Někde se ztratil, ani na soudy nechodí, policii to nezajímá...vůbec netuším, jestli mám nějak bojovat nebo to mám nechat být. Platím za něho jeho dluhy, protože jsme byli manželé, tak věřitelé jdou po mně......platím asi 5tis měsíčně čistě na jeho dluhy......on si někde užívá práci na černo, aby nemusel platit a já dojíždím do práce každý den 40km daleko...kde je spravedlnost?????

Sdílejte:   | 
0

Nenašli jste diskuzi, kterou jste hledali? Přidejte ji

Pro přidání příspěvku je nutné se přihlásit nebo zaregistrovat.

denisa.lur

denisa.lur, 9. 11. 2020, 17.07

Je nešťastné něco takového řešit, určitě bych z vlastních zkušeností obrátila na dobrého právníka, osobně doporučuji https://www.cikr.cz/sluzby/rodinne-pravo/ měla jsem právníka od nich a všechno se v pořádku vyřešilo a peníze mám zpátky plus alimenty.

Witchie, 16. 8. 2019, 21.45

Žofinka

Žofinka, 10. 1. 2018, 16.17

tak 300 kč, to je opravdu terno, ale berete to hodně sportovně

Lenica, 10. 10. 2017, 17.01

Takže můj bývalý je ve vězení a bude tam pracovat. Dostala jsem dopis ze soudu, že mi každý měsíc z vězení budou posílat 300,-Kč. Žádná sláva, ale řekla jsem si, že je budu dávat bokem a za pár měsíců toho bude více

Mygara

Mygara, 14. 8. 2017, 12.33

to tedy není žádná růžová vyhlídka a spr/avedlnost asi není74

Lenica, 12. 4. 2017, 7.47

Holky, stále nic se neděje Můžu se obracet na všechny možný lidi, ale protože bývalý si "udělal" další dítě a u soudu plakal, že ho musí živit a že si už našel práci a bude se snažit, tak mu opět vyšli vstříc a věří mu.On to vždy uměl dobře.Dostal 18měsíců podmínku, která už uplynula a tak čekáme, kdy ho zavřou....můj právník říkal, že v jeho případě bude ve vězení chodit do práce a nějaké peníze mi bude muset poslat, jenže teď už má celkem 3 děti, tak co dostanu, to je ve hvězdách