Dárek pro učitelky ke konci roku

zobrazeno 1018×

Vložil(a): Gabullka, 3. 6. 2022 20.51

Co budete po dětech učitelkám posílat ke konci školního roku?

Sdílejte:   | 
0

Nenašli jste diskuzi, kterou jste hledali? Přidejte ji

Pro přidání příspěvku je nutné se přihlásit nebo zaregistrovat.

lucie25987, 7. 8. 2022, 5.21

Ahoj, syn dával učitelce za vysvědčení každý rok jen kytku. Letos ale přecházel na jinou školu, tak mi přišla kytka málo, tak jsem mu k ní ještě koupila tento náramek https://www.trzistestesti.cz/naramky/naramek-spojeni/ . Paní učitelka mi pak ještě volala a děkovala. Náramek se jí líbil, tak jsem byla ráda, že jsem jí mohla udělat radost. Na syna byla celé ty roky hodná, tak si nějaký dárek zasloužila .

Jarmilka, 27. 6. 2022, 16.06

Synovy jsem pro učitelku koupila tady ten balíček, tak si myslím, že je to naprosto dostačující https://www.nekupto.cz/darkovy-balicek-pro-pani-ucitelku-dc6-propiska-caj/

jancaan, 14. 6. 2022, 12.18

Stačí maličkost a menší kytička

Minnie, 13. 6. 2022, 21.32

Nejstarší dcera se loučí s oblibenou učitelkou, která jde do důchodu (učila kdysi i mou ségru) a tam se a ostatními rodiči skládáme na větší dárek, ale to bude od nás rodičů jako poděkování, protože fakt je skvělá a její odchod neořvou jen děti, ale i my rodiče. Dcera pak ponese kytku, čokoládu a vyrobila vlastnoručně na keramice srdíčko s nápisem Nejlepší paní učitelka xxx a pak tam je napsáno Možná někdy zapomenu něco, co jste mě naučila, na Vás však nezapomenu nikdy. Mladší dcera se loučí se školkou, tam taky kytky, čokolády a dárečky, nechci úplně psát co, kdyby náhodou to někdo třeba četl. Kdyžtak do zprávy. No a syn, tam taky bude poděkování velké, jelikož s ním jsou bohužel starosti...

Eliška Kozlova, 10. 6. 2022, 23.07

Vypadají dobře, uvnitř jsou karamelky a na nich je napsané: děkuje a jméno dítěte. Ale vlastnoručně vyrobený dárek je halt víc od srdce, co naplat

snany, 4. 6. 2022, 23.04