Jak jste se stravovali v šestinedělí?

zobrazeno 653×

Vložil(a): EliJ, 26. 4. 2018 17.46

Ahoj, jsem studentkou vysoké školy se zaměřením na stravu a díky velice šťastné události v mé rodině - narození mé první neteře - jsem si uvědomila, že v tomto směru není téměř žádná pozornost věnována mamince. Rozhodla jsem se tedy věnovat svou diplomovou práci stravování a preferencím v tomto neuvěřitelně náročném období. Účelem nejen mé práce, ale i založení tohoto tématu je podnítit diskusi. Strava je důležitá nejen jako zdroj okamžité energie, ale existuje i souvislost např. s poporodní depresí a samozřejmě i s dobou hojení. Chtěla bych Vás tímto poprosit o vyplnění krátkého dotazníku a sdílení rad ostatním maminkám. Věřím, že toto téma je velice důležité a zároveň téměř úplně opomíjené. https://maastrichtuniversity.eu.qualtrics.com/jfe/form/SV_57IOa4qkFzEJhid Předem mockrát děkuji.

Sdílejte:   | 
1

Nenašli jste diskuzi, kterou jste hledali? Přidejte ji

Pro přidání příspěvku je nutné se přihlásit nebo zaregistrovat.

Gustawka, 14. 10. 2018, 20.16

jedla jsem hodně zeleniny a jinak dělenou stravu

EvčaB, 15. 7. 2018, 11.04

Tak já měla první dva dny špagety s chilli Jídlo jsem vůbec neřešila. Podle mě tady platí jediné pravidlo. Maminy jezte, co vám chutná a co intuitivně považujete za dobré. Nic jiného tu neplatí!! A hlavně žádné extrémy, na co tělo před porodem nebylo zvyklé.

Mygara

Mygara, 2. 5. 2018, 7.59

nijak zvlášt, sice snaha byla....

WeruskaSK

WeruskaSK, 30. 4. 2018, 23.57

co bolo prave poruke... asi tak, pokial nemate osobu ktora sa o vas stara, vari a beha okolo vas ked ste po cisarskom

Janna, 30. 4. 2018, 13.21

Vyplněno. Stravu jsem nijak zvlášť neprožívala. Spíše jsem se snažila jíst pravidelně.

Fuga

Fuga, 27. 4. 2018, 16.12

ráda vám ho vyplním

snany, 27. 4. 2018, 14.40

Vývary, maso...

vaniilla, 27. 4. 2018, 12.34