Nehty

zobrazeno 1313×

Vložil(a): Cherrynka, 8. 4. 2018 10.21

Nevíte čím to je, že mi rostou tzv dvojité nehty?? Když mi povyrostou, rozdvojí se a pak se třepí. Vyžádala jsem si u lékaře minulý měsíc krevní testy a prý všechno v pořádku, vitamíny mi nechybí, jinak mi neporadil už nic. Nevíte něco?? Když mi nechybí vitamíny, dle doktora jsem naprosto v pořádku, tak už vůbec nevím, co dělat. Žádné saponáty mi s kůži nepřijdou do kontaktu, krom tedy mýdla atd.

Sdílejte:   | 
0

Nenašli jste diskuzi, kterou jste hledali? Přidejte ji

Pro přidání příspěvku je nutné se přihlásit nebo zaregistrovat.

lucie25987, 15. 4. 2021, 17.48

To se mi stává taky. Buďto si musím nehty stříhat, abych je neměla moc dlouhé, a nebo je musím mít pořád nalakované . Jakmile na nich je lak, tak jsou takové odolnější . Lepší než obyčejné laky jsou gel laky. Ty na nehtech vydrží několik dní. Já si je objednávám z https://www.rajnehtu.cz/gel-laky/ a klasické laky už nepoužívám .

nikolava, 12. 4. 2018, 15.18

Takový problém jsem nikdy řešit nemusela, ale tak možná bych zkusila nějaké vitamíny? Nebo se zeptat nějaké zkušené manikérky?

Žofinka

Žofinka, 10. 4. 2018, 8.20

Onsstačíibbběžný úklid a nehty dostanou zabrat

NiFee

NiFee, 9. 4. 2018, 14.16

ja mam to iste... a nejako to neriešim .. i ked pravda žee ked som lezala v nemocnici a nic nerobila nechty som mala krásne... akonáhle nieco robím zasa su take stiepia sa a potom lámu .

Cherrynka, 9. 4. 2018, 20.12

Mě na tom vadí to, že když se češu nebo si prohrábnu vlasy, tak se mi vlas zachytí za nehet, ten rozdvojený nebo se mi pod ten druhý dostane špína a ta vůbec nejde pryč ani kartáčkem to je pak trapas

V007A, 9. 4. 2018, 13.00

Tak prostě asi stříhat jakmile povyrostou. A nepilujete si to špatně?

Cherrynka, 9. 4. 2018, 20.12

Já je právě hned odtsřihnu a modlím se, aby rostly pak normálně, ale bohužel snad ale piluju dobře

Mygara

Mygara, 9. 4. 2018, 12.48

zkusila bych Biosil, jsou tam minerály, tak to zkus