Inspirace pro zdraví i pro život

sledováno 1× zobrazeno 262×

Vložil(a): Katka, 15. 1. 2019 14.17

Navazuji na diskuse o porovnávání klasické a alternativní medicíny a také o dogmatu, že geny určují vše a není proti nim obrany. Video z Duše K o germánské nové medicíně: https://www.youtube.com/watch?v=gHwCALFif0s&t=59s Nejsme obětí genů: http://www.blog.inforlife.cz/2018/12/26/doporucuji-video-nejsme-obeti-genu/ Komentujte ideálně až po shlédnutí, těším se na vaše názory ;o)

Sdílejte:   | 
0

Nenašli jste diskuzi, kterou jste hledali? Přidejte ji

Pro přidání příspěvku je nutné se přihlásit nebo zaregistrovat.

Cherrynka, 20. 1. 2019, 18.03

Já s tím souhlasím. Upřímně mě opravdu dost vadí a vytáčí, když někdo řekne, že "to má v genech" třeba rakovinu. Podle mě neznamená, že když to má 5 lidí v rodině, tak že to musí mít i on. Jenže na tohle se vymlouvá každý. Podle m závisí z mnoha procent, z mého pohledu i z 80% na životním stylu včetně sportu, pohybu,ale záleží i na okolí, ve kterém žije. Já beru gen jako takový, ve smyslu "má oči po mámě" tohel jsou podle mě geny. Nejhorší je, když mi někdo řekne, že má obezitu v genech.

Katka, 20. 1. 2019, 19.08

Zdá se, že jsi to pochopila. Gratuluji 😉

Mygara

Mygara, 16. 1. 2019, 19.57

Geny určují jen z 20%, zbytek vliv prostředí, teď už jen zjistit jakého:-)

Katka, 16. 1. 2019, 20.12

Žádných 20,max 5,většina zdrojů uvádí 1-3 %.

Ketris

Ketris, 16. 1. 2019, 9.10

A koho to opravdu zajima, ten se nevymlouva na cas..

Ketris

Ketris, 16. 1. 2019, 9.10

Ja teda nechapu, proc je tu spise diskuse o tom, ze jsou videa dlouha.. Za me je to super, pustim si ho pri vareni jak mala usne, tak to delam skoro vzdycky.. Ja sama jsem trochu biomatkou, ale vseho s mirou a zajimam se o takove veci.. prasky taky nejim, dokazala jsem porazit panickou poruchu i bez leku, krere clověka jen omami, ale nemoc neleci.. Vse je v hlave

Katka, 16. 1. 2019, 9.37

Díky, za dobrotu, na žebrotu. Lidi nemají čas změnit svůj životní styl, ale vysedávat po doktorech, na to si čas najdou 😉musíme jejich volbu respektovat.

snany, 16. 1. 2019, 9.50

Já myslím, že trochu vzdělaný člověk v oblasti zdraví nemusí poslouchat sledovat uvedená videa.

Katka, 16. 1. 2019, 10.00

No jenomže takoví tady právě moc nejsou a vzhledem k dotazům co kladou by jim trochu osvěty neuškodilo. Ale brání se silně. Ty to samozřejmě poslouchat nemusíš, tvé děti ani nejsou věčně nemocné ;o)

Ketris

Ketris, 16. 1. 2019, 10.08

Presne, musim s tebou opravdu souhlasit. Lide jsou jak v bubline.. leky a doktori jsou pro ne svati..

patricia077, 16. 1. 2019, 10.20

Svatí nejsou rozhodně naopak já mám zkušenost opačnou

LucieS

LucieS, 16. 1. 2019, 17.12

Proč myslíš, že tu mají všichni věčně nemocné děti? Co jsem se jen všimla, tak tady věčně něco řeší Dadinka a Janako se jen zeptala. Moje malá třeba nebyla dosud nemocná ani jednou, ťuk, ťuk. Zase bych si o všech nemyslela, že jsou blbci jen proto, že se na daná videa nekouknou, ať už proto, že nemůžou (já) nebo proto, že mají jiné časové priority.

Katka, 16. 1. 2019, 18.26

Kde jsem psala o blbcích? Nějaká přepracovaná dneska 😉

Janako

Janako, 16. 1. 2019, 22.18

Alergie rozhodně neřadím do stejné skupiny nemoci jako věčný kašel, průjem, chřipka atd. Syn je naopak vůči těmto infekčním nemocem celkem odolný. A píšu už po xté, že synovi ekzém začal asi ve dvou třech týdnech po narození. Že by ho už v tu dobu stvaly moje učitelské kecy?😀 Mám vypozorovano, že se mu ekzém zhorši vždy v zimě a on se narodil v lednu, takže možná ta zima měla vliv, že se mu to objevilo tak brzy.

LucieS

LucieS, 16. 1. 2019, 17.27

Víš co mě docela zaráží? Že jak se prezentuješ humanisticky a altruisticky, tak pak šmahem napíšeš, že lituješ lidi, že žijí své usmolené životy. Částečně můžeš mít pravdu, ale já bych takhle negeneralizovala. Věřím tomu, že leckteří lidé s usmoleným životem jsou mnohem šťastnější než ty. A pak mi přijde docela taky přes čáru někomu napsat, že má diagnózu učitelka a proto jeho dítě je nemocné.

Katka, 16. 1. 2019, 18.24

A proč si to vztahujes na sebe? Nebo jen na tuto skupinu? Já kupodivu žiju i jinde než tady. Vydela jsi někdy Výměnu manželek nebo Mise nový domov, by sis udělala představu, že ne každý žije ve vlastním domě v Beverly Hills jako ty. Zkoukni diskuse na MK a 60 % se jich týká nemocných dětí.

Janako

Janako, 16. 1. 2019, 22.11

😂 Hele to mě taky pobavilo. Syn se mi narodil dřív, než jsem začala učit. Nevím, co která učitelka Katce udělala, že jí to pořád leží v žaludku a vždy se ze me (asi kvůli tomu) za každou cenu snaží udělat největšího blbce. Diagnóza učitelka je prostě klišé, ale pro někoho asi jediný argument...

LucieS

LucieS, 16. 1. 2019, 19.47

Konkrétně jsi o blbcích nepsala, ale z toho, jak a co píšeš, tak to silně vyznívá...

Katka, 17. 1. 2019, 9.33

To je tvoje interpretace, ne moje chyba. A proč ty si to tak převracíš musíš zjistit sama.

LucieS

LucieS, 16. 1. 2019, 19.55

Na Výměnu manželek ani na tu Misi nekoukám. Nemám na to čas a ani mi to nikdy nezajímalo. Když už někdy kouknu na TV, tak úplně na něco jiného. V Beverly Hills bohužel nežiju, ale líbilo by se mi ve slunné Kalifornii Na Modrého koníka nechodím, ProMaminky je jediný "dětsky zaměřený" web, kam chodím... mám jiné zájmy

Katka, 16. 1. 2019, 20.13

No já tam chodím z profesních důvodů ne pro zábavu. PR se samo neudělá.

LucieS

LucieS, 16. 1. 2019, 20.23

Já si říkala, že mi nepřijdeš jako typická uživatelka koníka S tou štítnou žlázou je to škoda no Myslíš, že kdybys to tehdy věděla, že by sis jí dokázala nějak vyléčit?

Katka, 16. 1. 2019, 20.30

Určitě, odstěhovala bych se o 5 let dříve 😉nejhorší je, že pak si manžela otec oblíbil a ty scény ohledně tak důležitých otázek jakože zdraví moc potichu, nebo že je introvert tak by měl jít k psychologovi byly úplně zbytečné ☹️

LucieS

LucieS, 17. 1. 2019, 9.52

Hehe, já si nic zjišťovat nemusím. Z tvého životního postoje a psaní to jen čiší Asi to ale nevnímáš, jak píšeš To je fuk, zanechme už této debaty. Určitě máme každá na práci důležitější věci - já mám pro dnešek za úkol vytřídit nepotřebné věci z domu a ty si určitě raději pustíš nějakou zajímavou novou přednášku

Katka, 17. 1. 2019, 9.58

Jak říkáš, já dnes peču králíka, to bude určitě užitečněji strávený čas než tady ve slepičárně ;o)

dasza, 16. 1. 2019, 18.19

Pac tady matky nemaji na sebe vubec cas...oni feckam snad stoji furt za prdeli musi se jim neustale venovat a neznaji mit cas pro sebe.a dve hodky pres den neco poslouchat..to je scifi..me to teda nebavilio..ale ja shlidnu po praci i dva filmy.a to deme ven i s deckama.du cvicit.behat atd.

Katka, 16. 1. 2019, 18.24

Film jsem viděla taky 😉

Cherrynka, 20. 1. 2019, 18.08

No tak já teda si na sebe uděám čas úplně každý den, ptž jinak bych se musela zbláznit. Každý to má jinak. Já denně cvičím, přečtu cca 20-30 str knížky, kouknu na 3 díky pOlicie v akci stihnu i pleťovou masku nebo relax ve vaně. Kdy? Dělám vše večer, když syn spí. Když spí odpoledne, tak to uklízím , vařím atd... Chodím sice spát ve 2 ráno, ale syn vstává kolem 9-10 ráno, tak se i dobře vyspím.

snany, 16. 1. 2019, 7.21

Nemoci jsou kombinací více FAKTORŮ, ano i psychika může mít svůj vliv, ale Duška budu vždy poslouchat jen jako herce, nic víc

patricia077, 16. 1. 2019, 8.55

Psychika má bohužel velký vliv ale není to jediný faktor

Katka, 16. 1. 2019, 9.38

Dušek poskytuje divadlo, hovoří odborníci. Většinou lékaři.

patricia077, 16. 1. 2019, 10.20

A vede rozhovor, takže vlastně moderuje

Katka, 16. 1. 2019, 10.28

On si spíš mluví svoje, ale rozhodně se nevydává za léčitele nebo lékaře, na to tam má úspěšné lidi, kteří za sebou mají stovky vyléčených klasickou medicínou nevyléčitelných.

patricia077, 16. 1. 2019, 10.35

tak to je evidentní že se za nikoho nevydává, proč taky

Monuli, 15. 1. 2019, 22.12

Kouknu na to

LucieS

LucieS, 15. 1. 2019, 20.44

Nemá to titulky, takže si to pustit nemůžu. Stejnak s tím ale nesouhlasím právě proto, že ze své vlastní zkušenosti vidím, jak to je... a to 1% či 2% je na naši rodinu a stejný problém až moc reálné.

LucieS

LucieS, 15. 1. 2019, 20.38

Těžké sluchové postižení jsem podědila po mojí mamce, babička také měla problémy, praděda také. Generace před tím nevím. Takže co na to říct? Jenom se neustále v podstatě "modlím", aby dceři zůstal sluch a také se to u ní nevyvinulo.

Katka, 15. 1. 2019, 21.03

Je otázka co ve všech generacích nechtějí ženy slyšet 😉a buňkami je možné si po generace předávat i negativní emoce...nejenom geny.

LucieS

LucieS, 15. 1. 2019, 21.05

No to nevím, co by se v rodině nechtělo slyšet. Každopádně mi to přijde trošku na hlavu postavený.

Janako

Janako, 15. 1. 2019, 21.25

Tak předchozí reakce mi přijde dost zjednodusujici a bezohledna,protože věci tak jednoduché bohužel nejsou. Toto je jen jeden pohled na věc.

Katka, 15. 1. 2019, 21.55

Nevím jak ti to může připadat na hlavu, když jsi to ani neslyšela, ale nebudu ti tvoji pravdu vyvracet.

LucieS

LucieS, 15. 1. 2019, 22.20

Ty si ze mě děláš srandu, že jo? Já napíšu, že si to nemůžu poslechnout, protože to nemá titulky a ty mi vynadáš, že jsem si to neposlechla :-D Každopádně mi přijde na hlavu, abys téměř na všechno řekla, že to je psychosomatika. A zrovna konkrétně mě odpovědět, že to je negativum, které v rodině minimálně po čtyři generace nechceme slyšet, to musíš uznat, že na hlavu postavený je. A co ti ostatní chudáci, co mají třeba Downův syndrom, autismus či spoustu jiných chorob? Jak to vysvětlíš u nich?

Katka, 15. 1. 2019, 22.25

Nedělám si srandu, číst umím, ale nechápu, jak můžeš tvrdit, že je to divný, když netušís o čem to je. Třeba karma, třeba vzkaz planety, že adhd je jen odrazem dnešní hektické doby... O tom je taky spousta materiálů

Katka, 16. 1. 2019, 11.03

Já mám 3 a dokud doktorka říkala, že je musím nosit, tak jsem je nosila. Teď jsem si řekla, že je na nic nepotřebuju a nepotřebuji.

LucieS

LucieS, 15. 1. 2019, 22.28

Asi jsem to napsala blbě. Myslela jsem, že je na hlavu postavené tvé tvrzení, že sluchové postižení je o tom, co předkové nechtěli slyšet. Ti, co nosí brýle nebo jsou slepí, tak to je také analogicky kvůli něčemu, co jejich předci nechtěli vidět?

patricia077, 16. 1. 2019, 8.54

Tak u nás nosí v rodině brýle čočky všichni až na mamku, která je po padesátce má stejně, nevidět něco v životě, to máme naprosto všichni, asi proto má dnes každý brýle

Katka, 16. 1. 2019, 10.00

Tak já třeba brýle sundala někdy v září a od té doby jsem si je nenasadila

Lenička, 16. 1. 2019, 10.42

Při mých 10 dioptriích bez brýli bych nemohla být. I když bych si říkala že je nepotřebuji.😉 A jak je to u dětí na vozíku ty to také mají v hlavě?

Katka, 16. 1. 2019, 11.02

Znáš toho chlapa - Clemens Cuby, co má přerušenou míchu a chodí? Jo ten to má vyloženě v hlavě, protože 50 lékařů a stovky ct snímků vyvracejí možnost, že by mohl chodit a on si přesto klidně chodí

L.janicka.l, 16. 1. 2019, 21.08

Mam vrozenou ocni vadu, memit bryle tak upadnu i na rovine, no pokud za to muze rodina tak jim musim asi podekovat

LucieS

LucieS, 16. 1. 2019, 17.15

Ono asi nejde srovnávat 3 dioptrie (uznávám, že ani nemám potuchy, co to znamená, protože když už mi bylo sebráno na sluchu, tak zrak mám naprosto špičkový) a těžkou slepotu/hluchotu/jinou nemoc.

Katka, 16. 1. 2019, 18.30

Já nic nesrovnávám, ale kdybych dala na doktory tak utrácím prachy za brýle a čas za vyšetření a takhle jsem prohlédla. A nesnáším lidi, co se litují. Já nemám štítnou žlázu bez léků bych umřela do 14 dní a pláču tady jaký jsem chudáček? Ne žiju každý den nejlépe ako viem 😉

LucieS

LucieS, 16. 1. 2019, 19.59

A on tady někdo pláče, jaký je chudáček? Proč nemáš štítnou žlázu? Co to u tebe symbolizovalo?

Katka, 16. 1. 2019, 20.18

Štítná žláza je emoční štít. Dodělávala jsem vš a 9 let jsme se s otcem denně hádali kvůli mému příteli (manželovi) a já to psychicky nedávala. Bohužel před 13 lety jsem o psychosomatice netušila jinak bych nikdy na operaci nešla. Jenomže tehdy to bylo jediné a rychlé řešení, jak moci brzy otěhotnět.

Minnie, 15. 1. 2019, 19.33

No, přidávám se tady k Dasze, taky mě to nebavilo, ale vůbec navíc já na geny věřím takže asi nejsem správná cílová skupina

Lenička, 15. 1. 2019, 19.44

Souhlasím s tebou. Když se narodí dítě s genetickou vadou. Tak je to těžké uvěřit že to nejsou geny.

Katka, 15. 1. 2019, 19.50

Ježíš umí tady někdo počítat procenta?Že je to málo procent, neznamená že je to 0. Ale je prostě vyvraceny mytus, že všechny nemoci typu rakovina jsou genetické, nejsou.

Minnie, 15. 1. 2019, 19.59

Tak ono když na ten stejný typ rakoviny zemřely v rodině ženy už 4 generace tak se těžko věří že to geny nejsou. Navíc tchyni našli zmutovaný gen, krerý právě tuto rakovinu vyvolává. U mě v rodině je z matčiny strany taky rakovina a já jsem už nyní ve 30 sledovaná na prsa.

Zdeňka S., 16. 1. 2019, 17.10

Naprosto s tebou souhlasím. Co jsme se v těhotenství naposlouchali z genetických vyšetření co všechno může být špatně, hlavně srdce. Genetické předpoklady v celé rodině ...dokonce mám navrhovali i interupci, ale na tu bych nešla a nakonec nic, všechno v pořádku, vůbec si to nepřipouštím a děti jsou úplně v klidu ...

Katka, 15. 1. 2019, 20.08

O tom ty přednášky jsou. Gen se sice dědí, ale pokusy např u dvojčat potvrdily, že mít gen neznamená automaticky mít nemoc. Dědíš návyky stravovací, komunikační a další, žiješ v určitém prostředí... A to ve finále rozhodne o tom, jestli se nemoc spustí či nikoliv. Pokud si smirena a počítáš s rakovinou prsu 30 let dopředu, vesmír ti tvé vytoužené přání velmi rád vyplní. A to není ironie, takhle to je. A už jsou i studie, že spousta rakoviny prsu přijde po návštěvě mamografie, takže za mě zvláštní prevence, která sama o sobě může nádor spustit.

Minnie, 15. 1. 2019, 22.46

Smířená určitě nejsem 😂 to snad ani nejde se smířit s něčím takovým. A právě proto to odmítám nechávat na osudu, a chodím na prevenci. A vzhledem ke kojení jsem mamograf zatím nepodstoupila, byla jsem na ultrazvuku.

Katka, 16. 1. 2019, 10.30

Tak já si vůbec nějakou rakovinu prsu nepřipouštím a na mamograf rozhodně chodit nebudu, protože naopak před tím začínají lékaři varovat, že je to zbytečné a spíš škodlivé. Existuje i spousta falešně pozitivních nálezů, ženy umírají po diagnóze "strachem a hrůzou" a pak se po půl roce zjistí, že to vlastně ani rakovina není.

Katka, 15. 1. 2019, 19.47

Tak věřit můžeš i na Ježíška, ale realita je taková, že geneticky podmíněné nemoci jsou jen z 1-2 %, takže není proč se vymlouvat na geny.

patricia077, 16. 1. 2019, 8.53

Vymlouvat ne, ale počítat musíš se vším

Katka, 16. 1. 2019, 10.02

No jenomže jak si dáš do hlavy myšlenku, že budu mít takovou a takovou nemoc, protože ji má ten a ten, tak ji mít budeš, protože jedeš program budu mít nemoc.

patricia077, 16. 1. 2019, 10.19

na tom něco je, ale psychika je mocná a spoustu věcí neovlivníš hned a jen tak

Katka, 16. 1. 2019, 10.30

hm, tak když si řekneš, že neovlivníš, tak neovlivníš

dasza, 15. 1. 2019, 18.44

To me nebavilo.tak sem to po chvilce vypla

Katka, 15. 1. 2019, 18.51

Seš divná

dasza, 16. 1. 2019, 2.47

Zejo..sem se radsi podivala na stupidni ro.anticky americky film;)))

© 2013 - 2019 ProMaminky.cz | design and code by Werner Dweight

Tento web používá k poskytování služeb a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. v pořádku více informací