Zdravé mlsání

zobrazeno 122×

Vložil(a): Sylvousek, 4. 1. 2021 19.08

Dobrý den, poradíte prosím jak zdravě mlsat, aby člověk nepřibíral. Začala jsem zdravě jíst, ale chutě mě honí pořád :(

Sdílejte:   | 
0

Nenašli jste diskuzi, kterou jste hledali? Přidejte ji

Pro přidání příspěvku je nutné se přihlásit nebo zaregistrovat.

LidaK, 7. 1. 2021, 23.10

Zdravím, já jsem se naučila zdravě se šidit oříškovým máslem - dám si ho ráno do kaše, pak klidně i k ovoci, na lívance (bez cukru - dělám proteinové), jde to ke všemu Chuťově jsou výborná - jen je třeba si číst složení a kupovat opravdu kvalitní a s vysokým obsahem bílkovin. Zkoušela jsem jich spoustu, nejraději mám značku Nuts ‘N More.

Sylvousek, 10. 1. 2021, 11.37

Děkuji za koment, poradíte prosím, kde značku Nuts ‘N More objednat, nemáte doporučení na spolehlivý e-shop, kde másla mají? Děkuji.

LidaK, 13. 1. 2021, 16.10

Tady Vám vkládám odkaz https://nutsnmore.cz/cs/ Určitě másla vyzkoušejte, mají je fakt výborné

marketkot91, 7. 1. 2021, 16.59

zkus něco z topinambur. Obsahuje inulin vláknina vyplní ti žaludek a dá pocit sytosti, takže nebudeš mít potřebu se přejídat. A zažene hlad. https://www.diatop.cz/

Evka2, 5. 1. 2021, 22.32

Já se snažím místo klasických čokoládových sušenek kupovat proteinové. S bílkovinami mám problém.

Sylvousek, 10. 1. 2021, 11.38

Děkuji za tip, určitě vyzkouším

Teryk92, 5. 1. 2021, 18.02

Také mám většinou takový problém. Nastane vždy, když si něco zakážu - pak na to mám největší chuť. Normálně si na sladké ani nevzpomenu. Někdy se třeba sušenku snažím nahradit něčím jiným ale pak se stejnak neudržím a jdu si jí dát - v závěru toho sním dohromady ještě víc než kdybych si sušenku dala rovnou. Někdy tedy jdu a třeba půlku té sušenky si dopřeji a je klid. Jinak máme také rádi mrazem sušené ovoce a oříšky. Čokoládu kupujeme pouze vysokoprocentní. Normální nám už ani nechutná.

patricia077

patricia077, 5. 1. 2021, 15.15

V podstatě tu bylo vše již napsáno ořechy med jogurty domácí musli atd

V007A, 5. 1. 2021, 11.18

Nic se nemá přehánět, dala bych si, pokud to není ve velké míře.

Lenička, 5. 1. 2021, 11.08

Začátky jsou těžké po čase se to zlepší.

Jarka mmm

Jarka mmm, 5. 1. 2021, 11.02

Ořechy, mrazem sušené ovoce, různé datlove tyčinky, ovoce. U všeho platí všeho s mírou. Když je závislost na sladkem, tak asi ubírat postupně-snižovat dávky. Mám vyzkoušené, ze když mám velkou chuť na sladké a deset minut odolam, tak mě to pak přejde.

KristinaS, 5. 1. 2021, 10.11

Tak já ujíždím na 90% čokoládě, ovoci a datlových bonbonech. Z Datlového pokušení. Teď mají novinku s kávou a to je moje prokletí

Pavla T., 4. 1. 2021, 23.25

Když mě honí mlsná sáhnu po čokoládě 70%+ nebo ujíždím na citrusech.

© 2013 - 2021 ProMaminky.cz | design and code by Werner Dweight Solutions

Tento web používá k poskytování služeb a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. v pořádku více informací