zkažené zuby po antibiotikách

zobrazeno 587×

Vložil(a): hornakova.z@seznam.cz, 24. 3. 2015 22.12

Maminky jdu si pro radu. Mám doma šestiletého klučinu který poslední dva roky bral často antibiotika. Má zatím až na dva zuby všechny zoubky mléčné. Ale teď po poslednich lécích mu totálně zezloutly zuby a vydrhnout fakt nejdou. Může to být z toho a můžu mu nějak pomoct? Děkuji

Sdílejte:   | 
0

Nenašli jste diskuzi, kterou jste hledali? Přidejte ji

Pro přidání příspěvku je nutné se přihlásit nebo zaregistrovat.

Fuga, 21. 11. 2016, 13.46

pokud už na zoubcích flíčky jsou, tak s tím bohužel neuděláte nic, atb to občas dělají

sa1di24, 25. 3. 2015, 11.44

Ano dělají to některé atb , nebo je to i příznak nemoci , kamarádky dcera měla spálovou angínu

hornakova.z@seznam.cz, 25. 3. 2015, 14.02

Ježíš nestrašte. Snad ne

sa1di24, 26. 3. 2015, 22.06

Tak to jsem nechtěla , ale snad to bude jen po těch atb , a brzy bude dobře

Katka, 25. 3. 2015, 8.40

Ano, bývá to po antibiotikách

Jana N., 24. 3. 2015, 22.42

Bohužel řešíme stejný problém u tří a půl letého chlapečka. Vyskytlo se to u něj už loni a ptali jsme se na to stomatologa a u mléčných zubů se s tím nic nedělá. U druhých může pak pomoci bělení. Loni na podzim bral také antibiotika a různé druhy sirupů na kašel, tak se situace moc nelepší. Čistíme, čistíme, ale stejně tam žluté skvrny jsou.

Naši partneři

© 2013 - 2016 ProMaminky.cz | design and code by Werner Dweight