Péče MŠ

zobrazeno 1300×

Vložil(a): Katka Alex, 20. 11. 2019 17.02

Ahoj, už jste někdy řešily, že vám v MŠ nechají dítě, aby šlo ven v teplákách, když je venku zima? Že nechají dítě, aby si nechalo v šatně čepici, když venku fouká vítr a ještě se pak vymlouvali, že dítě si ji asi na zahradě odložilo, když čepice opravdu zůstala zamčená v šatně? Mám hrozně zapomnětlivého syna, prosila jsem učitelku, aby na něj dohlédla. Prý na děti dnes dokonce byly dvě a neohlídaly nic. Ještě mi dítě, které se ke svým chybám nerado přiznává a dnes se tvářilo provinile, když jsem se ptala, proč má náhradní tepláky, nařkly ze lhaní.

Sdílejte:   | 
0

Nenašli jste diskuzi, kterou jste hledali? Přidejte ji

Pro přidání příspěvku je nutné se přihlásit nebo zaregistrovat.

vivianr, 30. 11. 2019, 17.29

U nás ráno vodí tatínek. Musela jsem začít dávat v pondělí pyžamko zvlášť do pytlíku, protože klukovi oblékly učitelky spodek od pyžama (slabá bavlna) na ven, když už bylo málem venku 0. Mě bylo divné, od čeho má spodek pyžama hnědý a druhý den to samé. Odpověď paní učitelky: A mě bylo to jeho pyžamko divné. Spal v náhradním triku a spoďárkách. To už jsem vůbec nechápala, když měl vždy pyžamko až na dně batůžku a vršek i spodek samozřejmě u sebe a pod tím náhradní spodní prádlo. Když je nechají vymáchat v kalužích, tak jim oblečení nedají ani uschnout, takže máme nepromokavou bundu i kalhoty. Tuhle mu na tu pogumovanou bundu navlékly ještě pláštěnku. Kluk si jí určitě nevzal sám, když na ní nedosáhne. To ani nemluvím o tom, že vše, co najdou v šatně, končí u nás v přihrádce: lichá ponožka, kapuce od mnohem větší bundy než má naše dítě. Jsou to prostě jen lidi, ale než jdou ven, tak by si děti měly zkontrolovat. Jsou to přeci taky maminky.

Aliisha

Aliisha, 29. 11. 2019, 16.40

To by mě štvalo. Od toho tam učitelky jsou. U nás zatím ok, ale řeči, že si učitelka nevšimla či neviděla jsou o ničem. Ve školce se o ty nejmenší děti musí postarat. Co tam dělá, že si nevšimla?

WeruskaSK