Hubnutí po porodu

zobrazeno 363×

Vložil(a): esterka228, 23. 10. 2023 16.13

Ahoj, tak už pro mě nastal ten čas, kdy je nutný shodit ty nabrany kila dolů. Máte nějaký tipy jak a kde začít? Jsem v tom úplný nováček. Nikdy jsem váhu řešit nemusela, ale vzhledem k tomu, z jsem se před měsícem snažila udělat nejaky režim a jist zdravé, nevidím výsledky, tak mě to frustruje.

Sdílejte:   | 
0

Nenašli jste diskuzi, kterou jste hledali? Přidejte ji

Pro přidání příspěvku je nutné se přihlásit nebo zaregistrovat.

Lejla76, 29. 4. 2024, 5.57

Určitě zkuste Ketofit, s ním mam dobrou zkušenost. Když jsem přestala kojit, tak jsem ho jedla. A bylo to asi to nejlepší rozhodnutí. Najednou jsem byla spokojená, dokonce jsem měla víc energie, takže s malým prckem paráda

Soniiiciii, 23. 4. 2024, 20.34

Cvičení super, ale pokud jsi měla nějakou delší proluku, připrav se na to, že to půjde těžko. Já jsem se s tímto problémem setkala Vše mě bolelo. Takže Já jsem napřed shodila nějaké to kilo a pak jsem se pustila do zpevňování. A je to super Mnohel lépe se mi hýbe Já jsem držela dietu https://mixslim.cz/ a ta je skvělá, Opravdu se mi osvědčila

Jajka, 28. 1. 2024, 21.52

Mně se taky podařilo zhubnout s Ketodiet, poradila mi ja kamarádka a šlo to fakt snadno, vůbec jsem nečekala, že to půjde tak rychle. Teď si podle nich připravuju jídla a začala jsem pravidelně chodit delší trasy a konečně jsem na mojí ideální váze

Jitulenka, 8. 12. 2023, 17.56

Cvičím s lektory z Cvičky onlajn z domova a to mi velmi vyhovuje. Zacvičím si tak kdy chci a díky velkému množství lekcí, které nabízejí, si mohu vybrat i to na co se ten den cítím. Můžu cvičit celou dobu nebo jen půl hodinky, nemusím řešit oblečení, dojíždění a ostatní lidi. Lektoři umí skvěle nabudit.

Srncovamila, 11. 12. 2023, 17.09

A to se dá někde přihlásit? Taky už nějakou dobu uvažuji že bych cvičila doma podle videi, ale vůbec nevím s čím a u koho začít.

Jitulenka, 18. 12. 2023, 9.28