Trápí vás rozestup břišních svalů? Řešením je cvičení!

zobrazeno 225×

Vloženo: 10. 10. 2014 21.08

Rozestup přímých břišních svalů neboli diastáza může po porodu potrápit nejednu maminku.Co to je diastáza a jak zjistíte, že ji máte? Jakým způsobem lze diastáze předcházet? Jak diastázu odstranit? Řešením je cvičení.

Sdílejte:   | 
0

Nenašli jste diskuzi, kterou jste hledali? Přidejte ji

Pro přidání příspěvku je nutné se přihlásit nebo zaregistrovat.

Lenajs, 10. 9. 2017, 13.30

Taky jsem si ji privodila zbrklym cvicenim po porodu a dost me to teda trapi.nemate nekdo konkretni ozkousene cviky,nebo treba videjka?budu.vdecnaaaa

Aliisha

Aliisha, 23. 8. 2017, 6.08

Lehký rozestup břišních svalů mám i já. Nejde o nic hrozného, ale snažím se to dát do původního stavu. Řekla bych, že čím delší dobu jsem od porodu, tím se to i samo zlepšilo. Chce to čas a zbytečně břicho nepřetěživat náročným cvičením.

Cherrynka, 25. 7. 2017, 20.52

No díky bohu, nemám ji ted jsem to zkoušela

Kikinka30, 18. 7. 2017, 8.58

Poradila jsem si cvičením,slo to dobre,ale ze zacatku ztuha.....

Jamu, 26. 4. 2017, 9.22

Zrovna můj problém, po porodu jsem to měla dobře, tak jsem začala cvičit a evidentně spatne:( takže teď budu muset napravit napachané skody

Mygara

Mygara, 27. 3. 2017, 15.31

rozestup svalů jsem neměla a břicho jsem dala dohromady cvičením, naštěstí to šlo celkem rychle

Fuga

Fuga, 4. 2. 2017, 19.12

netušila jsem, že by se pás neměl nosit celý den, naopak jsem si myslela, že je to nejlepší

jitka46

jitka46, 30. 7. 2016, 23.06

Zajímavý článek, o tomto slyším ale poprvé v životě

Minnie, 22. 2. 2016, 19.12

Podle toho testu rozestup nemám, ale břicho je nepěkné

lazna

lazna, 18. 11. 2015, 14.55

pěkně napsané

Naši partneři

© 2013 - 2017 ProMaminky.cz | design and code by Werner Dweight

Tento web používá k poskytování služeb a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. v pořádku více informací