bez menstruace

zobrazeno 333×

Vložil(a): katuš, 25. 9. 2015 12.43

Na dotaz odpovídá MUDr. Jakub Neumayer (neumayer)

Dobrý den,po kojení jsem dostala novou antikoncepci MYWY .mám za sebou již dva měsíce.po prvním měsíci jsem nedostala menstruaci jen špinění doktorka říkala že první měsíc se to může stát.ted čekám na další menstruaci ale opět jen špinění.Na internetu jsem se v diskusích na tuto antikoncepci dočetla že to tak bývá ale nějak se mi to nezdá.jinak těh.test je negativní

Sdílejte:   | 
0

Máte dotaz na odborníka z této poradny? Zeptejte se

neumayer , 25. 9. 2015, 14.21

Dobrý den, některé ženy při užívání hormonální antikoncepce mohou krvácet velmi málo nebo i vůbec ne. Není to nic nebezpečného, pokud je těhotenský test negativní. S pozdravem MUDr. Jakub Neumayer

Pro přidání dotazu je nutné se přihlásit nebo zaregistrovat.

Naši partneři

© 2013 - 2016 ProMaminky.cz | design and code by Werner Dweight