Medvědín

zobrazeno 1146×

Vložil(a): babu, 6. 12. 2017 21.17

S roce 2016 jsme se vydali s manželem a kamarády na dovolenou do Krkonoš. Byli jsme ubytovaní v Horních Mísečkách, od kud byl Medvěďín kousek. První den jsme se rozhlíželi v okolí kam by se dalo zajít. Koukali jsme na ruzné mapky a ukazatele, až se před námi objevil velký krpál nahoru. Řekli jsme si, že to vyzkoušíme a šli jsme. Největší humor byl jít s kočárkem. Došli jsme až na Harrachovu skálu, která je ve výšce 1035 m.n.m. Cestu nazpět jsme si vybrali po červené, ale kámen úrazu byl, v cestě z kopce, na které bylo samé kamení. Nic méně okolí bylo velmi krásné. Samá příroda, sjezdovky a krásné přírodní útvary. Druhý den jsme se v 6 hodin ráno rozhodli, že pojedeme na Sněžku, což jepříběh sám o sobě a bude následovat v další blogu

Po návratu ze Snežky nás čekal oběd, po odpočinku po dobrém obědě jsme si naplánovali cestu na Medvědín s tím, že pujdeme pěšky do Špindlerova Mlýna, odkud pojedeme lanovkou na Medvědín. Nevěděli jsme, že to lze obejít pěšky, kde je lepší cesta. Nic méně jsme se natěšeně vydali smer Šindl. Cesta byla velmi z kopce, byla travnatá, dost kamená, bahnitá, prostě ,,JE TO SICE DÁL, ALE ZA TO HORŠÍ CESTA" Po kusu cesty jsme narazili na bobovou dráhu, kam děti chtěli jít a bylo to pro ně velké zpestření. Po odreagování na bobovce jsme šli dál, kde vedl prašký kopec, s ruznými prohlubněmi a různými nástrahami. Když jsem překonali tuto cestu, už nás vítala lanová dráha ve Špindlerově Mlýně. Prohlídli jsme si okolí, zakoupili si lístek na lanovku a čekali jsme až bude daná hodina, aby vubec jela. Nic méne jsme to stihli ještě dřív než to mělo jet a už jsme seděli na lanovce.

Krásná příroda, krajina, po chvíli už ns vítal nápis Medvědín. Dřevěná písmena s prolejzačkami pro děti. Šli jsme vrátit karty na jízdenky a koupili jsme si turistické vizitky, které sbíráme. Bylo vidět i na druhou stranu Špindlu na sv. Petra. Pro děti zde bylo plno prolejzaček, skluzavek, bagru. Když jsme se vyblbli, dali jsme se na cestu zpět do Mísečků. Cesta byla kamená, s rozumným klesáním. Když jsme došli do lesa, vzali jsme to nějakou zkratkou, která opět stála za to  Další den jsme opět vyrazili na Medvědín, ale tentokrát pěšky, po silnici. Byla to nejlepší cesta, kterou jsme našli. Na vrcholu jsme si dali kávu a opalovali jsme se na sluníčku. Cestou na zpět jsme si to chtěli trošku zkrátit, tak jsem se rozhodli jít po sjezdovce dolu, což byla největší hloupost, kterou jsme udělali

Všem vřele doporučuji návštěvu Medvědína, jen si dejte pozor, jak a kudy budete absolvovat cestu. Šťastnou cestu přeje Babů

Máte i Vy zajímavý příběh, o který se chcete podělit? Napište ho.

Sdílejte:   |

Diskuze k této stránce (16 příspěvků)

Pro přidání příspěvku je nutné se přihlásit nebo zaregistrovat.

tam jsem nikdy nebyla,ale škoda,budeme muset napravit

Žofinka

Žofinka, 18. 4. 2018, 9.54

S kočárkem to bývá někdy hodně obtížné

L.janicka.l

L.janicka.l, 9. 12. 2017, 19.22

Tam jsem nikdy nebyla, jak tady ctu ten pribeh, hned bych zacla balit na cestu

Aliisha

Aliisha, 7. 12. 2017, 20.10

V této oblasti jsem ještě nikdy nebyla. Musím to napravit.

nellys, 7. 12. 2017, 19.00

Jo jo, tak hory a turistika to je něco pro nás a když jsou k tomu někde nějaké atrakce pro děti tak je to značka ideál. Ale za mě radši s krosnou než s kočárem

Mygara

Mygara, 7. 12. 2017, 16.04

tak spousta "hloupých" rozhodnutí, ale užili jste si to, ne .-))

Kamila Pecharová, 7. 12. 2017, 14.19

Ve Špindlu jsme byli letos, ale Medvědín jsme vynechali.. Prolézačky jsou prý zdarma, za to lanovka je slyšela jsem předražená..

Jarka mmm, 7. 12. 2017, 14.01

Určitě se tam někdy mrkneme . Jinak s dětma je lepší plánovat trochu dopředu a na hory brát nositko nebo krosnu,než kočárek . Mohli byste někde pěkně uviznout.

Gabill, 7. 12. 2017, 13.37

No v horach "skratka" vacsinou nie je skratka.

Katka

Katka, 8. 12. 2017, 12.09

Náš otec říká ztratka prodlužovačka ;o)

Gabill, 8. 12. 2017, 12.21

Velmi vystizny nazov.

Katka

Katka, 7. 12. 2017, 12.13

Na horách kopce a kameny, kde se tam tak najednou vzaly 😀