Když se už nenarodí

zobrazeno 138×

Vloženo: 18. 5. 2016 13.13

Nikdy jsem nevěřila, že se nám to může stát. Zvládla jsem dvě těhotenství, takže mě ani ve snu nenapadlo, že potřetí tomu bude jinak. Bohužel dnes jsem od doktora slyšela onu nepříjemnou zprávu, a to že embryo je bez srdeční akce. Pracovala jsem v centru pro léčbu neplodností a se zamklým těhotenstvím jsem se často setkala, utěšovala pacientky, asistovala při revizích. Ač jsem docela senzitivní nedokázala jsem plně pochopit co zažívají, teď už to vím. Zítra jdu na zákrok, pobrečela jsem si na dětské besídce na kterou jsem šla přímo od lékaře. Dušička bolí, ale život jde dál.

Sdílejte:   | 
0

Nenašli jste diskuzi, kterou jste hledali? Přidejte ji

Pro přidání příspěvku je nutné se přihlásit nebo zaregistrovat.

Žofinka

Žofinka, 14. 5. 2018, 5.43

To je hrozný pocit, leHelenka užtu díru alespoň částečně zalepila

Mygara

Mygara, 27. 2. 2017, 11.58

toto je pro mě hrozná představa a asi to člověk ani plně nepochopí, dokud to sám neprožije

Fuga

Fuga, 1. 2. 2017, 7.42

plně Vás chápu, já to zažila 3x, a to byla už docela krize. Já nakonec záviděla každý kočárek, až jsem si říkala, jaká jsem fakt hnusná, že nevím, čím si třeba ta dotyčná musela projít a já se na ní koukám stylem proč ona ano a já ne.

Mildret, 5. 1. 2017, 23.39

Tak to mě mrzí i za vás určitě bude zas lépe

Fun, 4. 1. 2017, 20.14

Mnoho sil!

Zuzka Čtvrtečková, 31. 5. 2016, 0.20

ppetaa27, 23. 5. 2016, 21.02

To je mi lito ale vim, jak vam je, taky to mam za sebou. Ale jak jste psala, nikdo, kdo tohle nezazil, nemuze pochopit bolest, kterou citite.

Minnie, 20. 5. 2016, 6.53

Je mi moc líto co vás potkalo

dáša, 19. 5. 2016, 16.23

To je mi líto. Asi tam byl nějaký důvod, proč dítě nechtělo přijít na svět. Nikdy neříkejte nikdy, třeba si tu ještě přečteme o dalším přírustku. Přeji mnoho sil!

Katka

Katka, 19. 5. 2016, 8.32