Hlídání o prázdninách

zobrazeno 1398×

Vložil(a): Estrela113, 22. 6. 2015 12.46

Fungují vám přes prázdniny školky? A jak řešíte hlídání přes prázdniny? My máme adoptivní babičku, která hlídá, ale bez ní si to nedokážu moc představit.

Sdílejte:   | 
0

Nenašli jste diskuzi, kterou jste hledali? Přidejte ji

Pro přidání příspěvku je nutné se přihlásit nebo zaregistrovat.

Žofinka

Žofinka, 29. 1. 2018, 7.32

u nás jsou vždy 2-3 školky ve městě otevřené, tak to jde, ale dítě musí třeba do školky, kterou nezná

Mygara

Mygara, 24. 8. 2017, 15.50

já jsem učitelka, tak hlídám sama .-)

k.o.r.i.n.e.k

k.o.r.i.n.e.k, 11. 1. 2017, 22.53

U nás se školky střídají a super jsou příměstské tábory

Fuga

Fuga, 22. 11. 2016, 17.41

u nás školky fungují tak , že vždy "drží službu" 2 z nich i o prázdninách, ale musí se tam člověk včas nahlásit. a je to hloupé v tom, že je to školka třeba na druhém konci města a dítě si tam musí zvykat na jiné prostředí, učitelky...

Minnie, 3. 4. 2016, 10.04

U nás je školka zavřená druhou půlku července a první půlku srpna. Jsem doma s mladší takže školkovou dcerku budu mít doma celé prázdniny. Až bude chodit do školky mladší, starší bude ve škole a bylo by nespravedlivé kdyby jedna byla doma a druhá chodila do školky takže ani s mladší školku o prázdninách nevyužijeme. Budeme to muset nějak zvládnout, já a paner určitě budeme chtít dovolenou stejně abysme si užili i sebe. Pak zbývá moje mamka, tchyně - ta je doma pořád a hlídání ji nevadí, a moje babička taky může hlídat už se i nabízela že si v létě vezme starší dceru aspoň na víkend i když je jí přes 70, ale samozřejmě ji nechci zneužívat. Takže u nás problém není

mtina, 23. 6. 2015, 22.55

u nás je školka zavřená měsíc a půl, teď jsem ještě na RD s mladším ale potom to bude zajímavý, obě babičky pracují, manžel dělá na směny, já budu muset taky do práce, tak nevím jak to budem řešit... asi dovolenýma na střídačku s manželem a babičkama...

Katka

Katka, 23. 6. 2015, 8.17